Skip to main content

Lustakas Glenn

Head sõbrapäeva!

Vaat kui suureks Glenn juba kasvanud on, Raido ei paista enam väljagi, aga endal tal loomulikult selline nägu, et noh-kutid-mis-värk-on :)

Mõtlesin, siin, et Glennile on kõige sobivam sõna, mis teda iseloomustaks lustakas, lõbus ei ole nii lustaks sõna ju. :) Ja Glenn ei tee lollusi vaid vusserdab, ma arvan, et tema vusserdised ajavad teda ennast ka naerma, enamus nn lolluste peale ei suuda mina vihastada vaid hakkan naerma. ta ongi meie pere nö kloun, kes teeb pidevalt nalja.

Näiteks enamus ajast kui temaga rihma otsas jalutada, siis ta ei jaluta vaid põrkleb/keksleb edasi ja siis vahel teeb paar tiiru ümber ise enda ja keksib edasi. Ta on nagu päikseke. Kui mul juba selleks ajaks ülimega tuju ei olnud siis nüüdseks oli :).

Samas on sellel naljatilgal juba vaikselt puberteet kandadele astumas, sest viimasel ajal on olnud imelikke, üldse mitte päikeselisi tujusid. Õnneks need lähevad kiirelt mööda. Need tujud on just sellised, et püütakse oma tahet läbi suruda.
Näiteks tänaval jalutades tuleb keegi vastu ja ma püüan natuke Glenni rihmast enda poole tõmmata, (noh igaks juhuks ja et inimene mahuks meist ikka mööda) ja Glenn ei taha oma trajektoori muuta (teda vastutulev inimene ei pruugi absoluutselt huvitada) siis ikkagi iga 4 käpaga hoitakse oma mulle vastu ja ma ei saagi teda mitte cm-ki liigutada, ja vastu tulev inimene vaadaku ise kuidas meist mööda saab :). Ja sekund hiljem jalutab tema edasi nagu poleks midagi juhtunud. Ja ehk isegi kekseldes... :)

Comments