Skip to main content

02.08.14. Agility võistlus

Päev enne minu Itaaliasse minekut sain veel nüüdseks paranenud Gracega radu proovida. Ega eelmise võistluse järel juuni algusest saadik väga polegi treenida saanud, tänu sellele, et Gracil oli käpp kipsis. Aga paar kord käisime ikka selle paari kuu jooksul trennis. graceil on nüüd ka uuendenud kontaktivõtmise programm. Varemase "otsi" asemel on "käpp", ehk siis 2on2off. Olen seda 1x trennis proovinud, mis väga ideaalselt ei õnnestunud. Seepärast muretsesingi kõige rohekm kontaktide pärast. 
Võistlus toimus Veskimetsas, kohtunik oli soomlane Pertti Siimes. Ilm oli mega kuum. 
1. rada. Hüpperada. Lihtne iseenesest. Aga kiire. Meie saime aga meelde tuletada slaalomisse sisenemist. Eks ma seda aimasin ka. Ja no ma ikka väga hilja valssisin enne slaalomit ka. Slaalomis komberdamine andis meie 2 viga ja 10 sekundit. Sellega Kiirus tuli 3,65 m/sek. Ilma slaalomi vigadeta oleks 5 m/sek.  5. koht.
2. rada. Agilityrada. Nüüd oli aeg panna uus kontaktikäsklus võistlusolukorda. Noh ja üleüldse kontaktidele, sest nagu ma ütlesin on Grace vaid 1x varem seda poomil teinud ja A-l ei ole üldse. Rada oli väga paras A1. Kiik oli väga kahtlane, mõni teine kohtunik oleks võib olla isegi vea andnud. Peale kiike jooksis Grace valesse tunneliauku. DSQ. Huvitav, et kiigelt tulles vaatas ta õiget tunneliauku aja siis mingi hetk nägi teist ava ja jooksis sinna. Eks ma siis ise munesin seal liiga kaua. Slaalom ilus! Võis hakkata kontakte treenima. Seda ka tegin, nii A kui poomi hüppas üle aga panin ta tagasi. 
3. rada. Agilityrada. Poomi hüppas aga A tuli väga hästi. Slaalom ilusti ja kiik oli kohutav. Ma vist spurtisin hetk liiga vara. Kokku tuli -10, kiirus oli parim, 4,79 m/sek ja 3. koht.
4. rada. Agilityrada. Algus oli seekord tikikas. Väga raske oli koera ilusti slaalomisse saada, ilma et poleks riski teda poomile saata. Meil läkski sisenemine valesti. Kiik oli ilus. Samuti A, aga pärast a-d kahjuks läks Grace valesse tunneliauku. DSQ. Eks ma jäin teda sinna kontakti juurde niikauaks valvama, et ei õnnestunud saata kaugele. Aga poomi otsa juurdes võttis ta hoo maha ja tegi super ilusa kontakti! Ma tean et ei tohiks räämustada, kui koer aeglustab aga ma ikka teen seda, sest see näitas, et Grace sai minust aru!!! Väga rahul olen. Grace õppimisvõime on ikka hämmastav.

Comments