Skip to main content

25.05.14. Agility Orul

Järjekordne kuum päev. Seekordsed agility võistlused toimusid kenas vaikses kohas - Orul. Kohtunikuks Anne Tammiksalu. Kõik tulemused SIIN
Grace A1 mini, 3 osalejat.
1. rada. Plaan oli paigas. Pidin minema teise tõkke juurde ja sealt Grace kutsuma. Aga Grace oli väike põssa ja varastas stradis (juba enne kui ma olin esimese tõkkenigi jõudnud), mistõttu olin mina vales kohas ja ei jõudnud õigesti koerale näitama. Igatahes arvas Grace, et kolmas takistus on A. DSQ. Muidu läks nagu arvata võibki ilusti. Vaid poomi lõpus hüppas. 

2. rada. Ikka varastas stardis aga seekord polnud väga palju edumaad vajagi. Slaalomisse saatmisel vist keerasin ennast liiga vara ära ja Grace lihtsalt ei näinudki, et slaalom on olemas. Jamasin selle slaalomiga ikka terve igaviku (3x tõrge = DSQ), nii kaua et peale õnnestunud sooritust lahkusime rajalt.
Orr A3 maksi, 16 osalejat.
1 rada. Orrul oli täitsa hea tuju. Ei tea miks mina nii hirmsasti rahmeldasin ja ei suutnud keskenduda. Raja esimesel poolel kaotasin ma mütsi ära (Gracega jooksin ju mõlemad rajad müts peas). Orr oli täitsa hoos ja mina raskustes. Kõik mis ma plaaninud olin läks vett vedama. Pärast A-d aga lükkasin ta rõngasse ja DSQ käes oligi. Aga Orru kestis lõpuni!
2. rada. Orru oli juba väsinud. ega ei olnud enam head varjulist kohta ka, kus olla nagu hommikupoolikul. Selle raja läbbimine käis mõnusal sörgisammul. Pärast A-d ei õnnestunud käevahetus üldse, sest Orr jäi seisma ja ei saanud aru kuhu minema peab. Väike seisak toimus veel ühes kohas. Aeglase koeraga tagant lõikamist harrastada on üks ütlemata raske tegevus. Kokku tulemuseks rajalt -10 ja ajaviga veel otsa 6,51 s. Kiiruseks 3,46 m/sek. Sellega ka viimane kirja saadud tulemus, 8. koht
Lõppu ilus pildiseeria Orrist teisel rajal (autor on teadmata - ma ei suuda teda enam tuvastada).

Comments