Skip to main content

Ameerika reis, vol 4 ehk New-York

Laupäev, 1. Märts
Hommikul sain jälle Binakat näha! Hommikul 11-ks pidime tegema check-out. Shoppasin natuke meeneid – kokku läks 65 taala. Siis keeras ilm jubedaks ja hakkas sadama aga õnneks ei kesta halb ilm kaua. Istusime natuke varju all. Mingi hetk hakkas hotelli häire signaal üürgama. Pärast häiret anti uuesti häiret ja öeldi et tegu on valehäirega ning et pole vaja hotellist lahkuda. 15 aeg läksime hoopis sööma ja jooma. Sain jälle juhuluba näidata sest kelner oli arvamusel et ma olen 19 :P. Võtsin burksi. 
Ilm läks ka ilusaks ja minu tuju oli jälle väga hea! Enne lennujaama minekut sain veel ookeanisse ujuma minna ja siis tegin basseinis ka paar tiiru. Kella 19 aeg õhtul pidimegi selle täiusliku kohaga hüvasti jätma ja läksime lennujaama.
Turvakontroll oli kiire. Lend oli 100% täis ja isegi üle müüdud. Kella  22 aeg sai lõpuks lendu tõusta. Ma jõudsin 1 osa Sõpru vaadata ja siis jäin magama. Lend kestis tiba üle 8 tunni. Kogu selle aja magasin ja ei maganud ka. Mingi hetk jäin ikkagi magama ja vist kohe mitmeks tunniks. Küll on hea viis lennukis aega mööda saata. Muidu on jube igav. Ainus jama oli selles et lennukis oli maksimaalselt külm.
Pühapäev, 2. Märts
Maandusime 11 aeg kohaliku aja järgi. Väljas oli külm! Sõitsime taksoga lennujaamast linna ja täiesti masendus tuli peale. Kõik on hall ja kõle. Inimesed koledad ja tõsised ja külm on!!! Nüüd on kurk valus ja nina kinni. Hotellis avastasin, et tore Ameerika turvateenistus on mu kohvrisse sisse murdnud ja selleks mu kohvri ära lõhkunud! 
Kohvris oli sildike ka, mis ütleb, et see minu kohvri lõhkumine oli minu enda huvides ja et nemad kahjude eest ei vastuta, sest minu kohver oli lihtsalt nii kahtlane!!!
Olen ikka üsna vihane selle pärast. Kõik asjad olid kohvris läbi sorteeritud. See lisab veel masendust juurde. 
Tuba on okei aga vaade on küll masendav.
Kolme aeg läksime jalutama. Kõik kohad on suuri maju, autosid ja inimesi täis. Üldse pole ilus. 
Ja külm on. Mingi 0 lähedane temperatuur. Mul on tuulejope ja mütsi ega midagi pole. Mega nohu on tekkinud ka. Ilmaennustus ütleb, et ainult külmemaks läheb ja teisipäeval lubab juba -11 kraadi! Linna peal võtsime tüki pitsat. Vot see oli küll odav – 2.75 dollarit lõik. 
Pärast pitsa söömist läksime hotelli tagasi. Vaatasin ühe silmaga Oscarite jagamist aga pigem magasin. Kell 23 andsin alla ja lülitasin teleka välja. Super väsimus on! Ruttu tuttu. Äkki homme on parem päev.
Esmaspäev, 3. Märts
Välja sai magatud kella 7ks. Nohu oli väljunud igasuguse normaalsuse piiridest. Täna vaatasime natuke linnas ringi. Turismus käis väga kähku sest oli ikka hullumoodi külm. Olin küll endale kõik võimalikud riided selga toppinud aga ikka oli külm. See soojast kliimast külma tulek on ikka väga raske. 
Lõunasöök oli nämma!! Tõesti nämma burks, lisaks võtsin veel väga nämma juustukoogi – mmmmm.

Õhtul  ligunesin vannis ja vahtisin telkut.  Loodan, et homme on parem ilm ja tervis. Sest nohuga lennata pole just kõige toredam L.

Comments