Skip to main content

09.03.14. Agility võistlused

Veel ajavahega kohanedes võtsime tee agility võistlustele Maardus. Kohtunikuks Anne Tammiksalu. Seekord kaasas ainult Grace, kuna A3 võistlused toimusid eelnenud päeval ja kahel päeval ei jaksanud olla. Tulemused SIIN.
Grace, A1, mini, osalejaid 12.
1. rada. Hüpperada. Maksikoertele oli algus raskem, kuna kolmas hüpe oli tunnelile lähemal. Grace varastas stardis. Jäin kolmanda hüppe peal valsiga hiljaks. Hakkasin alles valssima siis kui Grace juba hüppele läks. Seega tuli ka megagigahüper kaar ja vaatasin, et Grace jookseb juba slaalomissse sisse. Aga õnneks siiski mitte. Järgmisel korral sellel samal hüppel tegutsedes andsin infot kõvasti varem. Kaar oli küll tunduvalt väiksem aga oleks ikka võinud tihedam olla. Slaalomisse saatsin ta hästi ettevaatlikult. Pärast täiesti õnnestunud slaalomit olin ülirahul, sest õppimise ajal olin juba arvestanud veaga slaalomist. Aga kõik läks kenasti. Kokku tuligi meie esimene ametlik puhas rada! Ja esikoht ka. Kiirus 4,76 m/sek. 
2. rada. Agilityrada. Päris mitu nipikohta. Algus osutus meie jaoks eriti ületamatuks. DSQ tuli kohe teisel takistuselt. Põhjuseks arvan olevat vales stardipositsiooni valikus.
Foto: Kai Pitk
 Pärast esimese tõkke võtmist nägi ta vaid eesolevat tõket. Edasi sai katsetatud juhtimist. Pärast tunnelit läksin liiga vara teise tunneli juurde. Ja jäin oma käe viipega hiljaks, võib-olla kui mul oleks kogu aeg käsi väljasirutatud olnud...Jäin väga rahule pärast seda kohta olnud tagantlõikamise ja tunneli võtmisega. Ja loomulikult slaalomiga. Enne poomi sain suure edumaa - aga Grace lendas, õnneks khe poomi alguses maha. Tegime uuesti poomi, aeglaselt ja ikka ta hüppas lõpus. 
2. rada. Agilityrada. 
Foto: Kai Pitk
Alguses oli vaja tiba edumaad, selle ma ka sain, kuigi tibi jälle varastas. 
Poomi otsa lendas hoolimata minu pingutustest. Seejärel hakkas alles otsima maiust, kahjuks mina liikusin sellel ajal juba eemale ning kui Grace avastas, et võiks edasi liikuda, siis ta tuli minu juurde mööda tõkkest. Tõrge. Edasi läks ludinal. eriti olen ma rahul täiesti iseseisvalt sooritatud slaalomiga. Kokku -10, mis andis 5. koha. Kiirus 4,44 m/sek. 

Comments