Skip to main content

16.11.13. Agility võistlused

Selle nädalavahetuse võistlustel osalesin ainult Orriga. Kohtunik oli Soomest Anne Savioja. Kavas 3 rada. Kõik tulemused SIIN.
1. rada. Hüpperada ja väga hea jooksurada. Pinnas oli ka ülihea!!! Mul jälle Orrule kõrged lootused, sest see on ju ikkagi oma trenniplats. Aga Orr oli ikka ebamugavust täis ja jalad kanged ja kõik mis veel. Üritasin hästi palju stardis liikuda ja hoida teda minuga koos liikumas. Aga ikka oli ta alguses väga kangete jalgadega, siis sirge peal sai nagu mingi liikumise kätte ja siis peale DSQ saamist läks slaalomis eriti entusiastlikuks ja hoidis seda head tuju lõpuni!
2. rada. Natuke pähklim. Algus oli Orri tuju poolest parem kui esimesel rajal. Mina soperdasin aga Orrul oli suhteliselt hea tuju. Ümber tõkketiibade muidugi võttis vähe tagasihoidlikumaks. DSQ saabus poomi ja tunneli valikul. Ma ei saatnud Orri ilusti lõpuni tunnelisse ja seega ta viimasel hetkel keeras ikka poomile. Saatsin Orri uuesti tunnelisse ja sain proovida natuke riskantsemat teed poomile minekuks, sest DSQ nagunii ju käes. Lõpp läks päris heas tujus. Olin natuke enda peale pahane, et ma nii lohakalt juhin Orri, sest tegelikkuses kasvõi näiteks seesama tunnelisse saatmine - kuskile ju sealt edasi kiiret polnud, et oleks pidanud nii ära kiirustama. Ata-ata mulle.
3. rada. Otsustasin korralikult juhtida. Rada jälle väga hea jooksurada! Algus Orril üli kange. Lõpuks läksid asjalood ikka natuke lõbusamaks. Aga ikkagi päeva halvim tuju. Jäin jälle keeramistel lootusetult hiljaks, niiet kaared olid ka veel suured. 
Pärast võistlusi oli nagu kahetised tunded. Orru jooksis paremini kui Pärnus aga samas ikka jubedalt võrreldes trenniga. Võib olla minu motivatsioon on ka tiba langenud, sest Grace tahab ju ise nii hirmsasti agilityt teha. Ja näiteks isegi Glenn tahab minuga mängida ja on selle nimel isegi agilityt nõus jooksma. Orril on üldiselt kama kaks. Kas ta me mängime või ei. Aga kuna ma olen ise ikka peast veel rohkem terjer kui mu kaks terjerit kokku siis eks ma mässan edasi!

Comments

Terjerite kuningas oled, kui alla ei anna:) Ei tohigi anda! Aga tõsi on, et Grace elab agility trennide nimel või lihtsalt selle nimel, et saab joosta ja teha inimesega koos midagi:)