Skip to main content

06.04.13. Agility võistlus

Koduhallis toimusid mitteametlikud võistlused. Klasse oli 3: algajad, A0 ja ülejäänud (A1-A3). Mina osalesin Graceiga algajates ja Orri panin seekord hoopis A0, sest eesmärk oli hoopis tuju loomine ja mängimine! Oli nii, et sama rada joosti kaks korda ja nö "kirja" läks parim tulemus.
Grace
Rada koosnes küll vaid tunnelistest aga oli küllalt keeruline. Üks oli kindel - koer pidi stardis ootama jääma. Seda esimese korraga Grace tegigi. Ootas ilusti aga rajal tuli 2 tõrget, mis tulid minu laia käega juhtimisest. Teist rada üritasin paremini juhtida. Aga Grace oli juba nii ärevil teise raja stardis, et ei suutnud oodata ja põrguline varastas stardis ja nii see DSQ kohe tuligi. Kuna juhtisin ikka korralikult siis küll tõrkeid ei tulnud aga tuli veel üks DSQ - jälle oli Grace kiire ja kihutas oste olevasse tunnelisse. Rohkem ma tulemuste koha pealt midagi öelda ei oskagi.
Video esimesest sooritusest:
Orr
Rada oli hea ja lihtne (selline küllalt keskmise A1 hüpperaja raskusastmega). Eesmärk oli Orru enne starti mängima saada ja siis kohe kui koer mängima hakkab rajale minna. Esimene tunnel rajal võttis mõlemal korral koeral tuju ära, see aga õnneks pärast teise tunneli läbimist taastus. Mõlemad korrad läbisime raja puhtalt. Esimese korra kiirus oli 4,14 m/sek ja teisel korral 4,32 m/sek. Muidugi Orru ka teisel korral ei jooksnud nii, et ma oleks kiirusega rahul olnud AGA ta hakkas suht kähku mängima ja teise raja lõppedes hakkas mänguasja otsima!!! Oi juudas, kui õnnelik ma olin! Kokku olime ära teeninud 2. koha, mis oli jällegi tore, sest sain võimaluse harjutada ja positiivselt kinnistada autasustamist (kuigi üks väike terjer suutis siiski oma väiksed hambad Orri karvadesse panna kui me autasustamisele läksime aga ma loodan, et see ei rikkunud asja).
Paremast sooritusest ka video:
Ühesõnaga ma jäin väga rahule!

Comments