Skip to main content

16.09.12. Agility võistlused

Käisime Tallinna lähistel uut TAKO halli kaemas - väga fancy. Muidugi võistlemas käia laps kaasas seab oma piirangud seega vaid ühel päeval ja ühe koeraga. Kohtunik Rootsist Nils Lindqvist. Kõiki tulemusi vaata SIIT.
ORR
1. rada. Palju keerulisi kohti ja superlõkse. Eriti jubedad kohad olid A ümbruses - peale A-d (mille Orr üle hüppas)... 
Pilt: Kevin Kalle Kell
...oli otse hüpe ja siis mitte kolme sammu kaugusel olevasse tunneli auku vaid hoopis tunneli teise otsa. Seal palju koerad said ka DSQ. Mina arvasin, et ainus viis sealt pääseda on valssida. Suht napilt sain Orru ära kutsuda. Tunnelist väljudes polnud mitte otse olev A vaid poom. Tänu sellele, et ma jäin poomist vasakule poole (et ära hoida Orru minek A-le)... 
Pilt: Kevin Kalle Kell
...ja olin ma peale poomi valel pool järgmise tõkke jaoks ja tegin tagant lõike enne kotti. Muidugi koer sai teada, et peale kotti on minek paremale alles siis kui ta kotist väljus. Peale seda müür ja siis okser. Ma pole veel näinud A2-s okseri kasutamist - liiatigi veel tagasipöördega. Okser tuli, nagu paljudele, üllatusena, ja seega kukkuti okserisse sisse, eriti kui perenaine keerab ruttu ära. 
Mõned pildid sellest raja kohast, autor Livia Kask:
Slaalomisse sisenemisel saime vea, kuna koerale tuli see slaalom ikka väga ootamatult. Noo ja siis saidki rasked kohad otsa ja enam-vähem rada ka :). Tulemuseks -15 ja kiiruseks 3,4 m/sek ja 5. koht.
2. rada. Kui eelmine rada oli läbi terve raja ühtlaselt raske siis see rada oli peamiselt ühest kohast raske (4 järjestikust takistust) aga see eest super raske. Ma pole vist isegi Glenniga A3-s sellist kammajaad näinud. Ja ega mu oma mõistus selle lahendamiseks peale ei hakkanudki :). Kõik kulges üsna okeilt kuni kohani, kus tuli ümber A joosta koera ümber tõkke saatma. Ma õppides ei tulnud selle pealegi, et ma ei jõua õigeks ajaks õigesse kohta. Videost on ilusti näha, et A-st mööda joostes tuleb AHHAA moment, et kuramsk, koer on kiirem. Sain küll disklaffi vältida aga see puterdamine oli peas kõik segi löönud, ning siis slaalomisse saatmine oli ikka täiesti hull. Koer muudkui vahtis mind, et kuhu minek ja siis esimese pulga juures ma hakkasin koera slaalomisse saatma - ikka täitsa nali :) Pärast slaalomit tegin valsi ja jäin valele poole kotti, lõikasin koti tagant ja hakkasi käbedalt SIIA SIIA kutsuma, Orr keeras kotis otsa ringi ja tuli loomulikult kotist välja - tubli koer ju, teeb mis öeldakse! Saatsin koera uuesti kotti ja ülejäänud rada kulges enam vähem kuigi tempo oli aeglasem. Kokku läks sellele raja keskel olevale jubedusele 13 sekundit!!! puterdamisele. Kokku saime rajalt -15 ja 10,25 sekundit ajaviga. Kiiruseks tuli sellega 2,81 m/sek ja 4. koht.
Mulle aga meeldis Orru meeleolu, ta oli täitsa hästi mulle keskendunud! Ses mõttes jäin ma väga rahule. Orru vaid korra nuuskis rajal aga muidu oli ta tubli ja tegi, mis ma suutsin talle ette rabeleda :)
Videod.

Comments