Skip to main content

02.09.12. Agility võistlus

Nädalavahetus jätkus ka pühapäeval agilityga Viljandis. Õnneks olid ilmaolud soodsad ja me ei saanud tilkagi - eks seepärast ikka, et ma olin korralikuks ligunemiseks ette valmistunud. Kohtunikuks Svetlana Zolotnikova. Kavas joosta 8 rada.
ORR
1. rada. Hüpperada. Selline suht lonkiv tempo oli. Ja kui ma raja keskel olin omaarust jube kaval ja kätt vahetasin siis kaotasin koera, kes suundus tunnelisse, seda võimalust poleks unes ka osanud näha. Seega DSQ.
2. rada. Agilityrada. Käisime enne starti natuke ujumas. Kohe joostes oli parem tunne, sest koerake viitsis ennast ka liigutada, kuigi pärast rõngast vahtis ringi aga muidu oli selline ühtlane jooksutempo siiski. Slaalomi sooritus mulle meeldis eriti. Kontakte ma parem ei kommenteeriks üldse + üks pulk kukkus ka. Tulemuseks -15. Aga kiirus tuli 4,11 m/sek. Ja sellega 5. koht.
Videod:
GLENN
1. rada. Agilityrada. Glenn oli nagu Glenn ikka. Ühest tõkkest tuli mööda aga selle suutsime ära parandada. Kuskilt tuli veel üks viga - ma arvan, et me saime tõrge raja lõpust, kus Glenn jäi tõkke ees seisma ja tegi juba mööda tuleku liigutuse aga minu meelest ta küll nö tõkke joont ei ületanud. Mis seal ikka, kiiruseks tuli ainult 2,85 m/sek. Ja seega lisandus -10 rajalt saadud vigadele veel 18,47 sekundit ajaviga! Korralik karistuspunktide ports jättis meid 8. kohale.
2. rada. Hüpperada. Glenn pingutas väga maksimum kõrguseid tõkkeid hüpata ja pingutused kandsid vilja - ühtegi pulka ei kukkunud. Ka slaalom oli Glenni kohta väga ilus. Üldse oli Glennu väga tubli. Rajalt vigu me ei saanud aga muidugi pidime leppima meie jaoks küll pisikese 5,81 sekundilise ajaveaga. Kiiruseks 3,44 m/sek, mis on Glenni selleaastane rekord. Aga see tulemus andis seekord 3. koha! 
Videod:
Lisaks võistlesime ka mittemetlikul meeskondlikus võistlusel. Orri ja Glenniga olid ühes meeskonnas veel kuldne Ripi ja briard Sarah.
ORR
1. rada. Teine takistus oli tunnel ja ta puges sinna tunnelisse tagasi. Võin ainult põhjuseks mõelda selle, et ma jäin sinna tunneli suu juurde liiga kauaks munema ja siis vehkisin käega. Lisaks sellele sisenes ta slaalomisse valesti. Teistkorda samasse tunnelisse minnes tegi ta jälle sama asja, et pani tunnelisse tagasi. Tempo oli kõikuv - enamasti siiski lonkiv. Tulemus DSQ.
2. rada. Päris palju kavalaid lõkse oli. Kuidagi suutsime siiski neid välitda ja üldjoontes jäks rada täitsa hästi. Saime ka makside lauda rajal teha, läks täitsa hästi. Mingi hetk oli tal isegi täitsa hea kiirus sees. A-tõkkelt saime ikka vea. Niiet, tulemuseks -5 ja kiiruseks 3,4 m/sek (tuleb arvestada, et laud oli sees, seega me vähemalt 5 sek seisime rajal). See andis selle raja arvestuses 23-st maksikoerast 4. koha!
Videod:
GLENN
1. rada. Glenniga sujus algus paremini aga teiskordselt kolla-puna tunnelit tehes tegi ta sama asja, mis Orr ja puges tunnelisse tuldud teed tagasi. Järeldus: ma olin liiga tunneli taga ja seepärast kutsusin nad ise nö tunnelisse tagasi. Peaks mõlema koeraga harjutama, et tuldud teed tagasi agilitys ei minda :). Veel korra eksisin ise rajal ära. Tulemus DSQ.
2. rada. Glenn hüppas miskipärast kiigelt maha ja tagasi minnes läks ta hoopis tunnelisse - kutsusin teda, mis ma kutsusin aga aeglaselt ja väga kindlalt ta sinna tunnelisse sisse läks. DSQ. Edasi minnes astus Glenn sisse järgmise rajalõksu - tunnelisse minek slaalomi asemel. Kuna tegu oli viimase rajaga siis pusisin raja ikka lõpuni - tahtsin lauda ka Glenniga proovida.  
Videod:

Comments