Skip to main content

05.08.12. Agility võistlused

Pajatused nädalavahetusest Jõulumäel jätkuvad. 
Ööbisime kämpingus, kartsime küll, et kindlasti ärkame vara ja magada hästi ei saa aga magasime kui kotid ja mina ärkasin alles kell 8, ja seda ka vaid seepärast, et kellegi koerad hakkasid võiduhaukumist harjutama. Raido ja Bianka magasid veel pool tunnikest. See oli Biankale esimene öö kodust eemal magada - magas nagu ikka - hästi! Glennu norskas kogu öö, vaid Orru oli üsna ärev ja ei puhanud nii nagu kodus.
Pühapäeval jätkusid agilityvõistlused. Võistlema asus seekord vaid Orr, Glennul oli totaalne puhkepäev. Mulle väga sobivalt alustati võistlustega juba varakult. A2 alustas 11.30. kohtunik ikka sama: Johanna Nyberg. Kavas 3 rada.
1. rada. Kartsin raskeid ja keerutavaid radu aga kõik rajad olid toredad ja A2 tasemele vastavad. A tõkke sooritamine oli kaheldava väärtusega, see-eest kiik oli väga ilus. Kiirus oli selline nii ja naa, rõõmustav oli muidugi see, et nina ei läinud kordagi maha!!! Juhuuu! Serpetiini kohapeal aga ei raatsinud seisma jääda ja liikusin Orri enda poole tõmmates edasi - kahjuks liiga palju, nii et Orr jäi juba valele poole tõket ja nii see DSQ tuligi. Tegelikkuses kartsin sellel rajal hoopis kahte järgnevat kohta: tunnelisse saatmine ja slaalomisse saatmine. Need kohad tulid aga kenasti välja, Orr polnud küll nii kiire ja seega oli mul enne slaalomit palju aega eest lõigata. 
2. rada. Samuti agilityrada, minu meelest veelgi lihtsam kui eelmine. Enne seda rada viisin ta käppapidi jahedasse vette (loe: mudasse) ja jätsin ta tibakeseks varju (loe: üksi aia külge). See mõjus Orrile kuidagi hästi. Stardis oli ta üsna erk. Kiik oli jälle ilus ja peale kiiku sai Orru päris hea hoo sisse. Poomil ei vahitudki ringi ja jälle mina kiirustasin ja ei andud koerale märku hüppamiseks, nii ta ilusti tõkkest mööda tuligi, parandasin vea ja sellest järgmisel tõkkel pulk kukkus. A oli jälle selline mitte väga ilus. Aga mu koer jooksis, küll oli tore ja üllatav!!! Tulemus -10 ja 7. koht, kiiruseks 3,72 m/sek.
3. rada. Hüpperada. Orrul oli palav ja ma oleksin pidanud ta veega üle kastma aga ei teinud seda. Kiirus oli selle rajal kõige aeglasem, kaared suured aga mu koerake jälle ei nuuskinud!!! Rajalt vigu ei tulnud aga ajaviga saime 0,22 sekundit (kiirus 3,36 m/sek). Sellest hoolimata saime sellega 1. koha!
Videod:
Orriga ma jäin nii super rahule kui üldse rahule jääda saab! Ta ei nuuskinud ja oli nõus ennast ikkagi üsna ühtlases tempos liigutama! Tundub, et meie uus trennikava annab endast JUBA tunda!

Comments