Skip to main content

03.03.12. Agility võistlus

Orru eelviimane võistlus enne suve ja A0 klassis. Kohtunik Svetlana Zolotnikova. Seekord mõtlesin ka agility rada proovida. Sain teada, et agility radadele enne suve asja pole.
1. rada. Agilityrada, kõik suurused koos, 11 osalejat. Ma olin enne jooksma minekut üsna närvis just kontaktide pärast. Rada iseenesest täitsa korralik A0 rada, polnud superlihtne aga polnud ka midagi keerulist. A tõkke sooritus oli ikka kole aga mingi ime läbi koperdas ta ikkagi kontakti alalt läbi, niiet sealt viga ei saanud, hoolimata koledast sooritusest. Poomi lõppu hüppas ikka väga konkreetselt, mis oli üsna pettumust valmistav, aga eks see näitas, et tuleb kevad läbi trenni teha. Pärast pikkushüpet jäin koera kutsumisega hiljaks. Orr oli juba valmis müüri hüppama aga reageeris minu kutsele hästi ja sai õige takistus võetud. Kiirusega ta ei hiilanud, oli selline "keskmiselt hajutatud" meeleolus. Tulemus -5 ja kiirus 4,41 m/sek (4. koht). 
2. rada. Hüpperada, kõik suurused koos 14 osalejat. Kergem ja kiirem rada aga nagu meile viimasel ajal kombeks läbisime teise raja siiski aeglasemalt kui esimese. Ei ole ma veel pihta saanud, miks ta teisele rajale minnes on veelgi rohkem hajutatud kui esimesel. Orru suutis isegi raja alguses niivõrd aja maha võtta, et leidis aega nuuskimiseks. Juba rada õppides ei suutnud ma otsustada, kuidas peaks eelviimase tõkke võtma. Rada õppides ei tohiks ükski koht jääda segaseks, et eks näis kuidas ma juhin. Ja nagu ennustada võis olingi ma Orruga joostes seal segaduses aga õnneks Orr on nii tubli, et sai minu koperdusega hakkama. Tulemuseks puhas rada aga kiiruseks kõigest 3,71 m/sek (2. koht).  
Kokku kahe raja peale saime jälle 3. koha.

Comments

Te oleks nagu igavesed kolmandad:D Aga minu arust tublid ikkagi ju! niiet Palju õnne!!