Skip to main content

Räpina ja Ülenurme näitused

RÄPINA NÄITUS, 10.07.2010

Kohtunikuks oli Camila Ricart Mas Hispaaniast. Ainuke nisukas oligi Orr.

Oli jube palav. Tegin Orruga enne ringi proovi: jooksis väga hästi, seisis enam vähem. Ringis - jooksis mitte üldse hästi - see tähendab, et tahtis nuusikada ja siis kappas. Seevastu seisis päris okeilt. Kuigi üllatus üllatus - kui kohtunik hakkas teda katsuma siis tahtis eest ära minna. Üldkokku võttes võib talle anda hinde 4.Aga kohtunik nägi vist küll nisuterjerit esimest korda elus. Kirjeldus oli: hea pea, hambad, liikumine ja iseloom. Mingi märge ka nurkade kohta, millest ma aru ei saa. Aga tulemus oli SP, TPJ ja TP ja ka JSERT. Selle järgi me tulimegi, niiet poleks nagu põhjust nuriseda.

Kuna meie ring oli kell 10 hommikul ja lõppvõistlused hakkasid kell 15, siis oli palju aega ootamiseks ja praadimiseks. Niisiis kui aeg jõudis 3. rühma võisluseks oli Orr juba päris läbi. Jooksis ringi sisse galopeerides - ajas eesolevat yorkit taga. Aga samas seisis isegi päris hästi.Juuniorite lõppvõistlusel oli aga Orr nii läbi, et ei suutnud üldse enam olla. Oli tõesti palav! Orru jooksis jälle hullu galopiga aga nüüd keeldus ta absoluutlest seismast! Ja oli valmis mulle tõsiselt kallale tulema kui ma teda selleks sunnin - kuna mina olin väsinud ja tema ka siis oli tüli kerge tulema.
Otsejoones pärast seda võistlust läksime staadionist üle tee jalgupidi paisjärve keha ja närve jahutama :)

ÜLENURME NÄITUS, 11.07.2010

Kohtunikuks seekord Cristina Epuras Rumeeniast. Jällegi Orr oli ainuke nisukas.

Kuna oli sama palav päev siis seekord lähenesin olukorrale teismoodi:
1) võtsin Glenni ka kaasa
2) pistsin nad kahekesi varjulisse kohta puuri
3) võtsin Orru puurist välja 2 minutit enne ringi sisenemist
4) võtsin ringi kaasa rohkelt juustu
5) ei mingit harjutamist enne ringi ega passimist ringi ääres
Jõudime ringi äärde täpselt siis kui oli meie kord. Tulemuseks see, et Orr jooksmisel tahtis natuke küll nuuskida, aga seisis ilusti ja lubas kohtunikult ennast katsuda ja no promlems! Olin väga rahul.Kohtuniku kirjeldus: suurepärane tüüp ja hambumus, väga hea pea ja kael, tugev esiosa, suurepärane lühike keha, suurepärane iseloom. Tulemus jällegi SP, TPJ ja TP ja ka JSERT.
See oli meie kolmas jun sert ja seega on Orru nüüd EST JCH (Eesti juuniortšempion).


Kõiki Orru näitusetulemusi vaata SIIT!

Pärast ringi viisin poisid vanemate jahedasse koju, kus nad said kolm tundi magada.
Seejärel läksin lõppvõistlustele. Kolmanda rühma võistlusel esines Orr väga hästi!

Aga juuniorite võistlusel oli vaja pikalt eelringis päikese käes praadida. Orr jooksis ringi sisse super hästi ja seisis alguses ka hästi, kuid siis väsis ja tahtis minna minu jalgade varju ka pärast seda keeldus seismas - ega ma ausalt öeldes ei tahtnud teda eriti sundida ka, sest ta oli niigi väga hästi esinenud ja ma ei tahtnud tülli minna. Jumal tänatud, et me välja valituks ei osutunud, sest ma ei oleks teda mingi nipiga saanud veel jooksma ja seisma. Aga igal juhul teise päeva Orru esinemisega olin väga ja väga rahul! 5+

Comments