Skip to main content

Agility võistlus, 08.05.10

NÜÜD KA VIDEOD!
Seekord käisime Pärnus.
Kohtunikuks Svetlana Zolotnikova. Kavas seekord 2 agility- ja 1 hüpperada.
A1 maksi koeri oli võistlemas 9.
Kõik tulemused leiab SIIN.
Rohkem pilte SIIN.

1.rada. Muidu oli kõik ilus ja kena. Minu ainukeseks mureks oli A. Olin kindel, et Glenn jääb A otsa toppama. Tegelikult oli aga nii, et teine takistus oli rõngas ja hetkel kui ta sellest mööda jooksis tuli mulle meelde, et ta ju ei lähegi esimese hooga võõrasse rõngasse! Ma olin oma A põdemisega üldse unustanud rõnga. Siis ei võtnud ma korralikult teda tagasi ja Glenn hüppas rõngast valelt poolt läbi - oligi disklaff käes. Tuju oli läinud ja loomulikult seepärast ka Glennil :(. Mõtlen üldse katkestada. Muuseas A otsa ta jäi toppama ja kontaktiosa hüppas ka üle niikuinii.... õnneks pärast rada andis Rebane mulle sõna otses mõttes vasta kukalt :) ja kas tänu sellele või millegile muule sain ma aru, et ma olen ikka jobu küll :)
Selle raja videot ei tahakski nagu näha...häbi ju ka natuke....
Aga siin ta on:


2.rada.
Uus rada, uus võimalus. Rada oli sama ainult algus teisest otsast. Tegime Glenniga lendstarti - st mängisin temaga platsilt väljaspool ja siis kui vile antud jooksime kohe otse rajale. Poomi otsast "lükkasin" ta ise küljelt alla (1. viga). Teine viga tuli A-tõkkelt, kust ta ilusti üle hüppas. Muidu oli tuju ja kiirus mega. Siin andsid meie motsivastioonitrennid ilusti tunda - koer jooksis!!! Mis on ju meie jaoks praegu kõige tähtsam. Tulemuseks küll 2 rajaviga aga seeeest meie läbi aegade kiireim aeg: 10,1 sekundit kiirem ideaalajast! Varasemast on vaid 1 tulemus, kus aeg on üle 5 sekundi ideaalajast kiirem, juba see ütleb kui kiired me enda jaoks olime :). Kokku 4. koht (2 sajandikku jäi poodiumikohast puudu :))
Video:


3.rada.
Hüpperada. Oli jälle ilusti joostav (nagu Seveta rajad ikka). Kordasime oma lendstarti. Olime kiired. Nii mõnus. Kahjuks slaalomis jäi Glennil viimane pulk võtmata aga kuna meil oli superkiirus sees siis ei hakanud seda üldse parandama vaid lendasime edasi (mis loomulikult tõi kaasa disklaffi). Aga kui ma oleksin hakanud seal jantima selle slaalomi parandamisega siis oleksin Glenni tuju ja kiiruse ära rikkunud. Sellel rajal tegi Glenn mingeid ime hüppeid, kus rahvas ahhetas ainult.
Video ka:


Treeneritega sai kokku lepitud nii, et väljaarvatud järgmine laupäev, osalen ma sellel suvel vaid hüpperadadel, et me saaks rahulikult oma A-d harjutada! Olen selle plaaniga vägagi nõus! Miks ma ise selle peale ei tulnud?

P.S. Orr oli samal ajal pügalas.
P.P.S. Pärast võistlusi käisime kutsikaid vaatamas - oi kui nummid!!!P.P.P.S - blogil on juubel - nüüdseks on siin täpselt 300 postitust!

Comments