Skip to main content

Agility võistlus, 20.03.10

Kohtnikuks lätlane Peterin Akimovs. Kavas 2 agility rada. A1 maksi klassis võistlemas 11 koera.
Kõik tulemused SIIT.

1. rada. Oli huvitav ja teostatav. Meie läbisime küll raja ilma vigadeta (kokku ainult 2 koera jooksiski ilma rajavigadeta) aga samas tuli jälle päris kopsakas ajaviga - 7,82 sekundit! Enda õigustuseks võin öelda, et ainult üks koer seitsmest, kes aja kirja sai, jõudis ideaalaega. Üsna kärmelt pidi ikka tegutsema. Muidu läks meil täitsa kenasti - eriti slaalom, kus Glenn ei "surnudki" ära. Ainult jälle see õnnetu A - Glenn jäi kohtunikku vahtima ja pidin teda sealt päris kaua alla meelitama. Kokku võttes saime 4 koha.

2. rada. Oli isegi tsipa raskem. Meie sooritus oli päris huvitav. Esiteks puhtalt minu süü läbi hüppas ta poomile nii, et kontakti peale ei astunud (1. viga). Seejärel poomi joostes hakkas Glenn kotunikku kartma, sest ta jooksis täpselt meie taga kaasa. No ja siis poomi lõpus kõõritas ta kohtunikku nii palju, et kukkus poomilt lihtalt maha. Aga õnneks jõudis ikka kontaktile astuda (kuigi mina ei näinud seda). Pärast seda ei teadnud ma üldse, mida teha - keegi hõikas, et jookse edasi - jooksin siis, kuni A-ni, kus Glenn jälle vahtis ringi ja munes ja siis hüppas lihtalt kontaktpinnast üle (2. viga). Selle vea ma veeretan küll puhta südamega Glenni enda kaela :). Edasi jooksime kenasti, jälle slaalom sujus hästi. Kuni eelviimase tõkkeni, kuni ma Glenni ei hüüdnud pöördel endaga kaasa tulema ja ta kaotas mu ära - kui siis leidis siis hõppas tõkkesse täiega sisse (3. viga). Meie tulemus 15 rajaviga ja 9,93 sek ajaviga. Sellega teenisime 7. koha. Ükski koer ei jooksnud ilma rajavigadeta ja ainult 2 jooksid ilma ajavigadeta.

Ühtegi pilti ega videot seekord pole, nii et peate minu sõnu uskuma ;)

Comments