Skip to main content

Külm aga ilus

Täna hommikul oli meil külma õues -24 kraadi..prrr....mina suutsin välja pilti tegema minna kui oli juba -16.
Aga kui ikka nii ilus on siis ei saa pildistamata ka jätta.
Aiatagune:Tihaseid võib juba lugeda meie pere lemmikloomadeks. Nii kui ma välja lähen, järgnevad nad mulle igale poole - ilmselgelt lootuses, et ma neile süüa toon, seda ma ka igal hommikul teen.Koerad hommikul välja ei kippunud, kuid kui juba "soojemaks" läks siis tahtis Glenn küll järjepidevalt välja - seal on hea lund süüa ja mulle keelt näidata :)Orr seevastu on soojalembene loom, tema üksinda õues käigud on napid. Aga kui mina olen ka siis võib ju õues olla ka:Orr tõeline paipoiss......aga ainult esmapilgul :)Ja tegelikult kui juba väljas olla siis võib ikka mängida ju ka natuke :)

Comments

Kadri said…
iga kord, kui ma teil külas käin või seda tihase pilti vaatasin, tunnen südames kripeldust, et oma maja või aeda pole. See on ikka nii mõnus, kui on midagi oma...oma maalapp, oma tihased, oma majanurk ja katus. Korteris seda tunnet ei teki:( Aga tore, kui sõpradelgi hästi läheb!:D