Skip to main content

Kuulekusvõistlus, 20.06.

Osalesime kuulekusvõistluse "Võru karikas 2009" II etapil. Kohtunikuks oli Ester Ader. Võistlejaid KK1 klassis oli kohal 4.

*Meie olime võistlemas teisena. See tähendas, et kõigepealt tuli meil püsilmamaist teha. Glenn oli tubli, ainult minu enda lolluse tõttu kaotasime 3 punkti. Nimelt panin Glenni lamama kohe rajapiirde äärde, milleks oli tuulekäes lehviv lint, ning Glenn vist pelgas seda laperdavat linti ja nihutas ennast ise eemale. Muidu lamas hästi (me oleksime kindlasti max punktid saanud kui oleksin osanud Glenni õigesse kohta lamama panna).
*Siis kõrvalkõndi, mis läks üllatavalt hästi - vahepeal tahtis kõrvale kanduda - siis küll korrigeerisin teda ja ülejäänud kõrvalkõnd oli täitsa ok. Selle eest saime 11p (15 on max).
*Järgmiseks oli istuma jäämine. Glenn tegi alguses kõrvalkõndi ilma rihmata väga hästi ja jäi kiiresti isuma ka. Aga siis mina käsutasin "ISTU" (endal veel käis peast läbi, et kas ma ikka ütlen talle veel kord) Ja kuna Glenn juba istus siis selle karmi käsu peale ta lamas ruttu - no siis pidin ta istuma tagasi tõstma (selle jandi pärast kaotasime 3 p).
*Järgmiseks lamama jäämine ja siia tulek. Jälle ilus kõrvalkõnd, lamas ka ilusti kiiresti - ainult, et viltu ja mina loll astusin siis koerast üle, nii et Glenn selle peale tõusis istuma, ning seetõtu pidin andma talle lisakäskluse, seega jälle puhtalt minu lolluse pärast kaotasime 3 p. Ülejäänud harjutus kulges ilusti.
*Tõke hüppas ilusti, ja saime 10st punktist9.
*Eseme toomine läks perfektselt!!! Tal muidu on kombeks varem asjale järgi joosta. Mõtlesin, et tühja kah, ei hoia kaelarihmast kinni. Ja Glenn ootas mu käsklust ja alles siis sööstis asja järgi!! Max punktid selle eest.
*Kohale saatmine. Glenn tuli kiiresti minu juurde ja kiiresti läks kohale ka. Selle soorituse eest oleksin lootnud rohkem punkte saada. Glenn küll kohe ei lamanud vaid 2 sekundit otsis maiust koti pealt ja enne seda oli vist kõrvale tulemisega ka jama (pidin mitu korda ütlema kõrvale). Igatahes sellest harjutusest kaotasime jälle 3 p.

Kokku saime 83 punkti. AGA kui poleks olnud minu õudlolle vigu, olekisme saanud VÄHEMALT 7-9 punkti rohkem! Kohtunik ütles ka, et enamus punktide mahavõtmisi oli minu süü läbi :( Enda lohutuseks võin mõelda, et meie kohta see poleks parandanud (1. koht sai 94 p ja 2. koht sai 93 p). Tulemuseks igaljuhul 3. koht. Glenn sai konservi ja diplomi ja uhke medali ka!!!
Hiljem olime kahele SK võistluse korale nullkoeraks. Ehk siis tegime 2x 3 min püsilamamist teiste koertega grupis (mida ta tegelikult pole kunagi varem teinud) ja siis lamas ta super hästi!

Kokkuvõttes olin rahul, sest kõrvalkõnd õnnestus ja üldiselt Glenn tegi kõike väga tublilt. Ja mina sain ka kogemusi juurde!

Comments