Skip to main content

Agility võistlus, 11.01.09


Osalesime oma esimesel ametlikul agilityvõistlusel. Saime võistlusraamatu ka. Oli väga põnev, sest osalejaid oli palju (A1 maksi klassis 19!) ja rajad üsna keerulised. Esimene võistlus läks päris hästi - glenn ajas (vist) ühe tõkke maha ja slaalomisse läks esimese hooga valest august - seega teenisime 2 viga ja olime 19 võistleja seas kümnendad. Teise raja peal saime disklaffi - Glenn tuli slaalomisse valelt poolt sisse ja ma ei teagi miks (oli vist ükskõik) aga ma ei parandanud teda ja sealt see disklaff tuligi - ja aega kirja ei saanud.
Mis mulle meeldis oli see kuidas Glenn võistlust nautis - super - silmad peas põlesid, et ütle ainult kuhu minna. Ja kohe kui ma kuskile koperdama jäin sain ta käest pahandada. Mulle meeldib selline innukus - see näitab, et Glennile meeldib!

Video esimese raja jooksust (koos treeneri kommentaaridega ;)):

Video pärineb SIIT

Comments

no väike disklaff, mis see siis ära ei ole. Tenekord läheb paremini ja tulete võiduga koju!

See ongi selle asja juureskõige tähtsam, et Glenn seda naudiks, sest tema pärast sa ju seda kõike teedki!!

Sa oled tubli!
...ja Glenn kaloomulikult
Vahest Raido ka...ja Henri on ka tubli!
Tuuli said…
justament - kunagi me võidame niikunii!!!! :D